مملکته داریم !

 
روز دوشنبه، مورخه‌ی ۱۰ مرداد ۱۳۹۰، این‌طرف عراق رمضون بود، اون‌طرف افغانستان رمضون، این‌وسط ایران شعبون. مملکته داریم؟
توی تلویزیون دارن ۲ ساعت در مورد سرویس جاسوسی گوگل صحبت می‌کنند! آخر برنامه که میخواد پست الکترونیک بده آدرس جیمیل رو میده! مملکته داریم؟
مجری 20:30 راس هشت و نیم اومده میگه: با سلام و صلوات بر محمد و آل محمد بقیه اخبار رو بعد از اذان مغرب به سمع و نظر شما میرسونیم! مملکته داریم؟
کارتون ساختن با موضوع جن و پری و فشار قبر و زندگی پس از مرگ! بعد پشت بسته اش نوشتن "مناسب برای گروه سنی 3 تا 7 سال"من گنده دیدمش ۳ ماه بغل مامانم خوابم نبرد!! مملکته داریم؟
تو اتوبوس کتاب گذاشتن مجری از طرف می‌پرسه نظرتون راجع به این کار چیه؟ میگه خوبه، هوا گرمه تو اتوبوس باهاش خودمو باد میزنم! مملکته داریم؟
طرف عروسیشو مختلط می‌گیره و توش مشروب سرو می‌کنه ولی تاکید عجیبی داره روی اینکه حتما عروسیش باید شب تولد یکی از ائمه برگزار شه! مملکته داریم؟
رفتم داروخونه میگم پماد ضد خارش میخوام, یارو زیر لب میگه نیگا جوونای این مملکت حال ندارن خودشونو بخارونن! مملکته داریم؟
امشب به خانمم میگم از پای سیستم پاشو میخام ایمیلامو چک کنم . میگه صداتو بیار پایین دیگه از روح الله داداشی که گنده تر نیستی !!!! مملکته داریم؟
خواستگار اومده بابام میگه نمیدونم هر چی خودت میگی؟منم گفتم نه! میگه تو غلط کردی مگه بحرف توئه! مملکته داریم؟
قیمت نون سنگک با ویندوز سون یکیه، مملکته داریم؟
رفتم نمایندگی سایپا به مسئولش میگم فرمون ماشین زیاد صدا میده، چه کار کنم؟ میگه صدای ضبط رو زیاد کن! مملکته داریم؟
 

نظرات 3 + ارسال نظر
مریم 28 مرداد 1390 ساعت 00:34 http://www.twosister.blogsky.com

جالب بود .... اینارو از فیس بوک کپی کردی عزیزم؟؟؟

نه . ایمیل بود .

آزیتا 28 مرداد 1390 ساعت 02:24 http://seo.bertak.com

سلام
چه مبارک سحرى بود و چه فرخنده شبى آن شب قدر که این تازه براتم دادند
هاتف آن روز به من مژده این دولت داد که بدان جور و جفا صبر و ثباتم دادند
شب قدر گرامی باد
وبلاگ خوبی دارید به نظر من لازم است هر از چند گاهی قالبتان را عوض کنید.
مایلم تبادل لینک کنیم
من در مورد سئو فعالیت می کنم لطفا سر بزنید
و نظر بدهید

seo.bertak.com
راستی حتما لینکتان را ثبت کنید و شاهد افزایش بازدیدتان باشید مثلا اگه بازدید کنندتان زیاد باشد می توانید با قرار دادن چند کد در وبلاگ خود کسب درآمد کنید [گل]

سحر 28 مرداد 1390 ساعت 12:27 http://dayzad.blogsky.com/

عجبا!!!!!!!!!!!!!!!!

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد