سلام ، یه فال برای همه !

سلام

والا راستش چی بگم  !

خسته ام  ،  خیلی هم خسته  . چون هم میرم سر کار ، هم یه کلاسه دیگه که اصلا برام وقت نذاشته همین که با پر رویی تمام میتونم هادی رو ببینم خودش کلی . بنده خدا میاد بعد از کلاس دنبالم و منو میرسونه خونه . قرار پنج شنبه ها هم که خوب سر جاشه  چون من فقط پنج شنبه عصر وقت آزاد دارم ، البته برای اینترنت توی محل کارم آپ میشم ( که اون هم زیرابی ) درو میبندم که راحت ناهار بخورم  غذا میمونه و من همچنان دارم با حالت تهوو اینترنت بازی میکنم !

بماند

دلم برای همه تون تنگ شده

راستش نمیدونم براتون چی بنویسم

آها براتون  یا برامون یه فال حافظ میگیرم

بسم الله الرحمن الرحیم

۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰

 

عیدست و آخر گل و یاران در انتظار

 

ساقی بروی شاه ببین ماه و می بیار

 

دل بر گرفته بودم از ایام گل ، ولی

 

کاری بکرد همت پاکان روزگار 

 

دل در جهان مبند و بمستی سوال کن

 

از فیض جام و قصه جمشید کامکار

 

جز نقد جان بدست ندارم شراب کو

 

کان نیز بر کرشمه ساقی کنم نثار

 

ترسم که روز حشر عنان بر عنان رود

 

تسبیح ما و خرقه رند شرابخوار

 

خوش دولتیست خرم و خوش خسروی کریم

 

یارب زچشم زخم زمانش نگاه دار 

 

می خور به شعر بنده که زیبی دگر دهد

 

جام مرصع تو ،  از این در شاهوار

 

زآنجا که پرده پوشی ، عفو کریم توست

 

بر قلب ما ببخش که نقدیست کم عیار

 

حافظ چو رفت روزه و شیطان زبند جست

 

ناچار باده نوش که از دست رفت کار