شب یلدایی که گذشت .

 

عاشقم من

 

 

 عاشقی بی قرارم

 

 

کس ندارد خبر از دل زارم

 

 

آرزویی جز تو در دل ندارم

 

 

 

 

 

من به لبخندی از تو خرسندم

 

 

مهر تو ای مه ، آرزو مندم 

 

 

بر تو پا بندم

 

 

از تو وفا خواهم

 

 

من ز خدا خواهم

 

 

تا برهت بازم جان

 

 

 

 

تا به تو پیوستم از همه بگسستم

 

 

بر  تو  فدا سازم جان

 

 

 

 

خیز و با من در

 

 

 افقها سفر کن

 

 

 دل نبازی

 

 

چوون نسیم سحر کن

 

 

 راز دل را

 

 

نغمه گر کن

 

 

 همچو بلبل نغمه سر کن

 

 

 

 

 

عاشقم من

 

 

 عاشقی بی قرارم

 

 

کس ندارد خبر از ......... !

 

 

 

 

سلام

یکی از اون ترانه هایی بود که دیشب تو مهمونی ما خونده شد 

البته ممکنه که هم اشتباه باشه

و هم بعضی جاهاش فراموش

......

 

بسان رود

 که در نشیب دره سر به سنگ میزند

 رونده باش

امید هیچ معجزی به مرده نیست

زنده باش