شب یلدایی که گذشت .

 

عاشقم من

 

 

 عاشقی بی قرارم

 

 

کس ندارد خبر از دل زارم

 

 

آرزویی جز تو در دل ندارم

 

 

 

 

 

من به لبخندی از تو خرسندم

 

 

مهر تو ای مه ، آرزو مندم 

 

 

بر تو پا بندم

 

 

از تو وفا خواهم

 

 

من ز خدا خواهم

 

 

تا برهت بازم جان

 

 

 

 

تا به تو پیوستم از همه بگسستم

 

 

بر  تو  فدا سازم جان

 

 

 

 

خیز و با من در

 

 

 افقها سفر کن

 

 

 دل نبازی

 

 

چوون نسیم سحر کن

 

 

 راز دل را

 

 

نغمه گر کن

 

 

 همچو بلبل نغمه سر کن

 

 

 

 

 

عاشقم من

 

 

 عاشقی بی قرارم

 

 

کس ندارد خبر از ......... !

 

 

 

 

سلام

یکی از اون ترانه هایی بود که دیشب تو مهمونی ما خونده شد 

البته ممکنه که هم اشتباه باشه

و هم بعضی جاهاش فراموش

......

 

بسان رود

 که در نشیب دره سر به سنگ میزند

 رونده باش

امید هیچ معجزی به مرده نیست

زنده باش

 

 

 

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
مولانا 4 بهمن 1386 ساعت 12:04

سلام
این ترانه انتخاب هر کسی که بوده باید گفت خیلی با سلیقه بوده در زمینه موسیقی.
راستی اشعار نوشته شده در این قسمت از خود شماست؟البته غیر از این ترانه معرف که شاعرش یکی از مبارزان ملی گرا بود بر عکس این که خیلی ها فکر می کنند شاعر این ترانه یک افسر توده ای بوده است! خواننده اش هم که معروفه ة مرحوم گل نراقی بود.
بماند
اگر ممکنه اسم شاعر را هم بنویسید.
یا علی مدد

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد