...

سلام

امروز به اتفاق نرگس ( خواهرم ) و مرتضی ( همسرش ) اولین پازل عمرمو تموم کردم

باید بگم خیلی هم سخت نبود  ولی خیلی جالب بود  البته اون رو از نمایشگاه کتاب خریدم

ولی رفتن به نمایشگاه کتاب رو بهتون توصیه نمی کنم

چون واقعا افتضاح تر از این وجود خارجی نداره

راستی طرح پازلم  ( دختری با گوشواره مروارید )  بود  که یکی از بهترین نقاشی هایی بود تا به حال تو عمرم دیده بودم .البته یادم نیست اثر هنری کی بوده ولی فیلمش رو تو برنامه سینما

چهار یک بار پخش کردند .

 

نظرات 1 + ارسال نظر

دوست عزیز
ایام خوشتان را تبریک می گویم برای گرفتن یادگاری به وبلاگ ما سر بزنید یا حداقل وبلاگ من را در لینکستان خود قرار دهید تا زیر سایه شما نسیمی به ما برسد و بازدیدکنندگان شما گوچه چشمی به وبلاگ ما داشته باشند
به علت حجم بالای عکسهای آموزشی ما شمااول تمام صفحه های اینترنتی را ببندید و دقیقا 5 دقیقه صبر کنید تا وبلاگ ما لود شودخیلی خوشحال می شوم از این فرصت نهایت استفاده را ببرید
پیروز باشید به امید روزی که موضوع وبلاگ من باعث ایجاد همکاری دو جانبه وبلاگهایمان شود
mamno-13.blogsky.com
ورود برای 13 ساله ها ممنوع
dvp.mihanblog.com
برای دوست دخترا و دوست پسرا

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد