جواب بده ، جایزه بگیر !

 

سلام

یکی دیروز برام توی نظرات گذاشته بود : خار مادر فلان ! میخواستم اگه اومد ودوباره وبلاگم رو خوند بهش بگم :ممنونم که وبلاگ منو خوندید .

حال شما خوبه ؟خدا رو شکر

امروز حالم از دیروز خیلی بهتره ، برای اینکه دیشب یه گوش خوب داشتم که همه حرفهام رو بهش گفتم و راحت شدم مثل موقعیکه سوزن فرو میکنن و باد توپ رو خالی میشه ، اون جوری .

یه تست دارم !

یه خانومی مادرش میمیره .

این خانوم توی مراسم تشیع جنازه مادرش یه آقایی رو میبینه که هیچ حرف و یا هیچ حالتی بینشون ردو بدل نمیشه .

یکهفته بعد این خانوم دستگیر میشه به جرم قتل خواهرش !

به نظر شما چرا این کارو میکنه ؟

این آدم به لحاظ شخصیتی  چه جور آدمی میتونه باشه ؟( یعنی هست )؟

هر کی جواب درست بده یه جایزه پیش من داره !

راست میگم . امتحان کنید .

 

نظرات 5 + ارسال نظر
زهرا 8 خرداد 1386 ساعت 15:23 http://aliveLove.blogsky.com

خواهرشو می کشه تا شاید دوباره آقاهه رو توی مراسم ختم خواهرشم ببینه!

یالا جایزه بده!!!!

ولی نگفتی به لحاظ شخصیتی چه جور آدمیه ؟
لطفا جواب رو کامل کن

نوید 8 خرداد 1386 ساعت 16:30 http://bottles.blogsky.com

سلام فاطمه جان. خوش حال می شم به وبلاگ ت سر بزنم و مطالب ت رو بخوتم ولی فعلاْ قولی نمی دم که منظم بیام تا بعد امتحان. فعلاٌ خسته نباشید می گم. نمی خوام اولین بار گوشت تلخی کرده باشم. بعد درباره ی نوشتن هم با هم حرف می زنیم. موفق باشی.

H@Di 8 خرداد 1386 ساعت 19:13 http://www.h-t.blogsky.com

زهرا خانوم جوابو داد من کاملش میکنم/ خود خواه یا خجالتی/ چون نتونسته به یارو بگه بااااااااااااااباااااااااااا دلم پیشتتتتتتتتتتتتت گییییییییییییییییییییییییییییره/ شیرنی تولدم باشه وقتی کادو بهم دادی/ راستی عکس باحالی داری/ شایدم چهره ی باحالی داری/ این شک بین این دو جمله وقتی میره که بگی عکس خودته یا کس دیگه/ باز بیا پیشم/ شاید با هم رفیق شدیم/ شاید دیگه نیاز نباشه خواهرتو بکشی که منو ببینی/ فعلا......................................

راجع به سنگ پای قزوین چیزی شنیدی ؟
باید بگم که جواب شما هم غلط بود . متاسفم .

نوید 9 خرداد 1386 ساعت 10:50 http://bottles.blogsky.com

سلام. من دیروز نظر دادم. می خواستم بدونم رسید و تایید نکردی یا نرسید؟

علیک سلام
حتما نرسیده چون اصلا دیروز نظری با اسم شما نداشتم
ممنونم که توجه می کنی .

عطیه 28 بهمن 1391 ساعت 21:35

چون می خواد وقتی که خواهرش می میره دوباره سر خاک خواهرش اون مرد رو ببینه.یاااااااااااااااااااااااااااااااااللللللللللللللللللللللللللللللللاااااااااااااااججججججججججججججججججججججججججججججااااااااااااااااااایییییییییییییییزززززززززززززززززهههههههه رو بببببببببببببببببددددددددددددددددههههههههههههههه

راستشو بخوای نمیدونم جواب معما چی میشه . اما میپرسم اگه درست گفته باشی بهت جایزه میدم .

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد