دزدی تو شب تاریک !

 

 

سلام

برام کامت گذاشته بودن  رفتیم وبلاگ گردی  از دو بیتی ایشان خوشمان آمد آن را مورد استفاده قرار دادیم

ماچ ما مطعلق به همه شما می باشد !

 

ای دلبر ما مباش بی دل بر ما

 

یک دلبر ما به که دو صد دل بر ما

 


نه دل بر ما نه دلبر اندر بر ما

 


یا دل بر ما فرست یا دلبر ما

.

.

.

.

.

.

با ذکر منبع دزدی موردی(حلاله  حلاله ) نداره
(ابو سعید ابوالخیر)

نظرات 1 + ارسال نظر
سعید 5 اسفند 1386 ساعت 18:27

سلام دیوونه همیشگی دلم واست یه ذره شده . ممنون از کامنتت تو همیشه با همه فرق داشتی با همه که فقط حرف زدند .... بیخیال حالا که اومدیم اینجا دیگه خبری از دلتنگی نباید باشه . تو ترکم رفیق تو ترک !!!! دارم همه چی رو فراموش میکنم انگاری من نبودم هیچ وقت من عاشق نشدم دل نباختم دل نسوختم دل ... ایییی همه چی از همین دل شروع شد ! حالا دارم آدم میشم دارم از راه آهن می آم بیرون قراره پیگیر همون شرکتی بشم که گفته بودم راستی گوشیم هنوز وصل نمیدونم کی این کامنت رو میخونی به هادی سلام برسون بهش بگو ممنون از لطفی که به من داره ( چشمک ) راستی مراقب خودت باش مراقب هادی هم باش .
هر که با ما میرسد گوید که یارت یار نیست
ناز عشقش را مکش جانا که یارت یار نیست
مطربا چنگ مخالف میزنی تو تار را
یا خماری یا که مستی یا که تارت تار نیست

سلام یار قدیمی

خوب فکر کنم امرو ۲۰ بار کمتر دماغت رو بالا کشیدی !
خوشحالم
امیدوارم فردا بیشتر بتونی کمتر دماغت رو بالا بکشی !

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد