نون بربری و جناب آقای پلیس !

سلام  

امروز اولین جمعه ای بود که کلاسها شروع شدن . 

با بی حوصلگی رفتم . تازه شاکی شدن که چرا دیر کردی ! اما خودشون شرمنده شدن . به این رفتارها عادت کردم و مطمئنم که باز هم شرمنده میشن . 

بگذریم .... 

آقای اسدی استاد پروازیه ، دو روز پیش صبح که رسیدم دیدم در هست ولی قفل نداره !! 

 یعنی همه چی سر جاشه اما نمیشه با کلید در رو باز کرد . زبونه قفل رو کنده بودن . بعد از یک ساعت معتلی و اینکه در مقابل تو پنج تا مرد ! ( جا داره از تمامی مردهای مرد عذر خواهی کنم!  ) فقط نگاهت میکنن رفتم کلید ساز آوردم و با پیچ گوشتی درو باز کرد ....  

آقای اسدی پنج شنبه و جمعه با پرواز میاد ، براش گفتیم که چی شده . دیروز که رفتم درو باز کنم باید پیچ گوشتی می بردم . همین که خواستم درو باز کنم عزیزی که اسمشون جناب آقای پلیس امنیت بود فرمودند که چه میکنی ؟ گفتم : علیک سلام ! وقتی داستان رو براش تعریف کردم منتظر شدیم که آقای اسدی هم بیایند .  

خلاصه که جونم براتون بگه آقا گشنه بودن !  

 آقای اسدی نون بربری خریده بود ، چشمش که افتاد به نون گفت : بریم بالا ببینیم بالا چه خبره ؟!  

 آقای اسدی یه نگاه به نون و یه نگاه به من کرد و گفت : مهمون حبیب خداست ، بفرمائید .  

نشون به اون نشون که آقای اسدی نون پکیج هواپیما رو خود و من با یک کیک  خودمو مشغول کردم ! آخرش هم گفت : سفر با هواپیما خیلی خوبه !!!.......

 

 

 

 

 

 

 

 

نظرات 7 + ارسال نظر
امیر ذهنوی 21 خرداد 1389 ساعت 22:20 http://www.linknegar.com

سلام. دوست عزیزم خوشحالم که وبلاگی پربار دارید. از طرف سایت لینک نگار دات کام مزاحمتون میشم. تو این سایت سیستمی کاملا هوشمند طراحی کردیم که با توجه به پارامترهای کاملا عادلانه که از گوگل دریافت می کند تعداد بازدید شما را دریافت کرده و در گوگل و موتورهای جستجوی دیگه مثل یاهو ثبت می کنه. بنابراین هم مطالبتان در سایت ثبت می شود و هم در گوگل ایندکس میشود و هم اینکه تو کلی وبلاگ دیگه هم به نمایش در میاد حسن این کارم اینه که بازدیدتون بیشتر می شه و می تونین سایت پربازدهی رو مدیریت کنید. شما می تونید به هنگام آپ دیت وبلاگ خود لینک مطلب جدید رو تو لینک باکس قرار بدید تا در مدت زمان کمتری مطلبتون بازدید مورد نظرشو بگیره. برای ورود به جمع ما کافیه ثبت نام کنید و کد لینک باکس رو تو قالبتون قرار بدبد و بعدش لینکهاتون رو ثبت کنید. یه خواهش دیگه داریم اونم این که برای ثبت نام از اینترنت اکسپلور استفاده نکنید و از مرور گرهای دیگه ای مثل فایر فاکس، نت اسکیپ و ... استفاده کنید تا ثبت نام دقیق انجام بشه. قبل از ارسال لینک قوانین رو مطالعه بکنید و توجه داشته باشید که در صورت استفاده از یک لینک در زمان های مختلف سیستم به صورت هوشمند شما را حذف کرده و عضویت تان ملغی خواهد شد. اگر به مشکل برخوردین با ای دی ما تماس بگیرین تا کمکتون کنیم.

حسین 21 خرداد 1389 ساعت 22:24 http://www.akslar.com

عزیزم وبلاگ قشنگی داری.من هر روز به وبلاگهای زیادی سر میزنم ولی وبلاگ شما یه چیز دیگست

حسین 21 خرداد 1389 ساعت 23:42 http://www.akslar.com

عزیزم وبلاگ قشنگی داری.من هر روز به وبلاگهای زیادی سر میزنم ولی وبلاگ شما یه چیز دیگست

حسین 22 خرداد 1389 ساعت 00:36 http://www.akslar.com

عزیزم وبلاگ قشنگی داری.من هر روز به وبلاگهای زیادی سر میزنم ولی وبلاگ شما یه چیز دیگست

نرگس 22 خرداد 1389 ساعت 00:48

واقعا که گرسنگی اینا تموم نمی شه. هر چی بخورن بازم جا دارن.

[ بدون نام ] 13 دی 1389 ساعت 19:19 http://mohamadtanha2

سلام
وبلاگ جالبی بود. اگه مایل به تبادل لینک هستی منو اضافه کن. وقتی اضافه کردی خبر بده با هر اسمی دوست داشتی لینکت کنم.
خدانگهدار

سعید 24 دی 1389 ساعت 10:27 http://delgijeh.blogsky.com/

سلام
خجالت نمیکشی ؟
نه واقعا خجالت نمیکشی ؟
آپ می کنی بعد از این همه مدت بعد خبر نمیدی ؟
تازه چجوری آپ میکنی !رمز گذاری میکنی ؟
من الان خودمو نگه داشتم که فحش ندم
پس مثه یه آدم فهیم مراتب پشیمانی خویش را به ما ابراز کنید شاید
ما از سر قصورات شما گذر کردیم باشد که مهربانی ما را بر سر هر کوی ...
فهمیدی ؟ میدونم الان پشیمون شدی آره از تو نگات پیداست
خوب بابا فحش نده دارم میرم یه سری به ما بزن قبل از اینکه دوباره بیام و ببندمت به فحش
آدرس بلاگ جدیدمو واست گذاشتم باز هنگ نکنی .
باشه خوب دارم میرم .. ها ؟ چی گفتی ؟.....

چرا میزنی ؟
بچه که زدن نداره !
خوب ببخشید .

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد